reklama

Ďakujem všetkým otraseným z "otrasného svedectva"

V piatok 11.11. som ako nový bloger uverejnil svoj postoj k názoru , ktorý dlhodobo zavádzal svojim názvom a budil neoprávnenú pozornosť na googli. Išlo o článok "Homeopatia - svedectvo lekárky II"., ktorý som parafrázoval mojim "Otrasné svedectvo otrasnej lekárky". Som úprimne prekvapený reakciou vás všetkých , preto sa chcem poďakovať všetkým 2990 čitateľom a hlavne tým, ktorí reagovali aj písomne. Niektoré reakcie neboli príjemné , ale priznám sa - tie mám najradšej. Zároveň som príjemne prekvapený a povzbudený informačnou a morálnou silou tejto formy komunikácie.Žiaľ neraz sa pod atraktívnym nadpisom skrýva morálne a intelektuálne bahno, ale možnosť sa k vyjadriť k veci vlieva do tohto fenoménu optimizmus.Mám nepríjemnú osobnú skúsenosť, kedy som sa ja stal objektom bulváru a už viac ako tri roky riešim cestou súdu očistenie môjho mena. Je to síce dobrá osobná skúsenosť , ale okrem presvedčenia o svojej pravde to chce výdrž a a hlavne peniaze. Vďaka blogu sa reakcia dostavuje okamžite. Vážim si najmä tých , ktorí svoj názor, aj nepríjemný vedia podpísať vlastným menom. A týmto ľuďom ďakujem dvojnásobne. Dr.Miloslav Haas PhD.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Miloslav Haas

Miloslav Haas

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa klasickej homeopatii na 1.klinike klasickej homeopatie v Bratislave.Veľa ľudí má o tejto liečebnej metóde skreslené informácie.Článkom o homeopatii sa poskytuje väčšinou len malý priestor v médiách.Preto využívam túto možnosť. PhDr.Haas Miloslav PhD. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu