reklama

Predávkovaní skeptici

V nedeľu 23.októbra sa konala vopred avizovaná akcia predávkovania sa homeopatiou na nám.SNP v Bratislave. Ambícia bola vysoká, priaznivci sľubovali účasť po stovkách . Prišlo 77. A prišli ešte dvaja.Tí ale neboli v prezenciách

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie veľmi rád robím reklamu nezmyslu, ktorý si vymysleli "skeptici", ale niektoré okolnosti uvedené na ich webe musím dať na správnu mieru. Pôvodne som chcel komentovať bludy priamo na webe http://www.predavkovanie.sk/2016/10/homeopati-reaguju-na-hromadne-predavkovanie/ , kde by to malo patričný význam a miesto. Napriek tomu, že som celkom slušný priateľ IT , neviem sa nijako dostať ani na ich web , ani na facebook . Oba sú "demokraticky " ošetrené pred mojim vplyvom.Preto aj tento blog. 

Začnem zo samotnej akcie. Jeden z dvoch neregistrovaných účastníkov som ja osobne.Prišiel som skeptikom ponúknuť homeopatický liek na skepsu - vzdelanie. Pretože aj skepsa , ak je podložená vedomosťami má pre riešenie rôznych problémov význam. Inak to je len mlátenie prázdnej slamy. Nebolo to inak ani vo vyššie uvedenej akcii. Jej podstata - "predávkovať sa" homeopatiou , zjedením niekoľko sto kusov homeopatík naraz, je aj z pohľadu homeopatie HLÚPOSŤ. Je to v podstate JEDNORÁZOVÉ podanie, ktoré ako jediné správne uznávajú klasickí homeopati. Množstvo "tabletiek" nehrá úlohu, pretože KVALITA informácie nie je ovplyvnená KVANTITOU jej nosičov .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhé omylné východisko skeptikov bolo v tom, že akýkoľvek liek vraj podľa homeopatie vyvoláva pri predávkovaní reakciu. Každý erudovaný homeopat vám ako prvé povie, že podstatou jeho činnosti je CELOSTNÁ liečba konkrétneho človeka, ktorému sa odporúča JEHO individuálne vhodný liek. Ak tento liek je stanovený nesprávne, tak zväčša neúčinkuje vôbec. Preto aj pojedanie stoviek homeopatík vybratých náhodne je HLÚPOSŤ Č. 2. 

Toľko k akcii. Teraz ešte k mojej osobe. Bol som označený za "kolegu" pána Petróciho, čo zrejme dotyčného pána nepotešilo, pretože podľa jeho názoru som s ľútosťou označený za "čiernu ovcu homeopatie" , ktorá našťastie nie je v SKH / Slovenská komora homeopatov /, pretože keby bola, museli by ju vylúčiť.Taký mám ja krutý osud. Nepatrím do toho správneho košiara.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našťastie som kolega a spolupracovník iného pána, vďaka úsiliu ktorého je homeopatia dnes na vzostupe. Meno tohto pána je George Vithoulkas významný a celosvetovo uznávaný homeopat z Grécka. Ten , kto sa zaujíma o homeopatiu , vie o kom je reč. 

A keď už som spomenul pána Petróciho, tak mi nedá nevyjadriť sa ani k jeho hodnoteniu akcie skeptikov , ktoré označil za „zavádzajúce pouličné stánkové divadlo“ , čo skeptikov evidentne nadchlo, nakoľko jediný stánok na námestí SNP patril mne. Namiesto preukázania odvahy zastať sa svojho presvedčenia aj v priamej konfrontácii s oponentom /aj keď musím konštatovať, že veľmi slabým../ , teoretizuje z tepla svojej ordinácie. Ale keďže nie som jeho kolega, tak ma to až tak nemrzí....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak skeptici dodržia slovo a o rok tu budú zas, tak im sľubujem , že tak ako v slovenskej rozprávke "Do roka a do dňa...". Ale mali by sa zamyslieť....predsa len to vzdelanie im chýba....

Miloslav Haas

Miloslav Haas

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Venujem sa klasickej homeopatii na 1.klinike klasickej homeopatie v Bratislave.Veľa ľudí má o tejto liečebnej metóde skreslené informácie.Článkom o homeopatii sa poskytuje väčšinou len malý priestor v médiách.Preto využívam túto možnosť. PhDr.Haas Miloslav PhD. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu